twitterbutton

Avans Hogeschool organiseert inSPIRITation festival met muziek en sprekers

Studenten van de minor ‘Verschil Maken’ van Avans Hogeschool in Breda organiseren in de Week van reflectie op donderdag 24 november 2016 het inSPIRITation festival. Vakmanschap staat centraal tijdens dit bijzondere festival met sprekers en muziek.

‘Vakmanschap heb je nodig om het verschil te kunnen maken in de toekomst’, is het thema van het inSPIRITation festival.

Activiteiten en gastsprekers

Tijdens het festival zullen de studenten aan de hand van activiteiten en gastsprekers de bezoekers aanzetten tot denken. Vragen die hierbij centraal staan: ‘Waarom doe ik wat ik doe?’; ‘Waarom heb ik hier ooit voor gekozen?’; en ‘Wat leer ik hiervan?’

Muzikanten en verrassingsact

Er zijn diverse sprekers en muzikanten aanwezig om het festival tot een succes te maken. De avond wordt met een verrassingsact afgesloten. De studenten van Avans willen de bezoekers van het festival met hun sprankelende programma inspireren en nieuwe energie geven.

* Iedereen die geïnteresseerd is in deze onderwerpen of een verdiepende avond wil beleven, is van harte welkom. Meer informatie: Jeanet de Jong

Praktische informatie

Datum: donderdag 24 november 2016
Tijd: 17.30 - 21.30 uur
Plaats: Avans Hogeschool, lovensedijkstraat 61-63, Breda
The Fifth (Gebouw LA, vijfde verdieping)
Toegang: gratis
Voor wie: alle geïnteresseerden
Bekijk de website van Avans Hogeschool

Avans Hogeschool